Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ» διαπιστώθηκε έλλειμμα ύψους 30 εκατ. ευρώ στον ειδικό λογαριασμό για την πληρωμή των υπερωριών και πλέον βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις με τον υφυπουργό Οικονομικών κ. Φ. Σαχινίδη ώστε να αντιμετωπιστεί το θέμα.
Ο ίδιος ο υφυπουργός μάλιστα φέρεται να απέστειλε στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη έγγραφο, με το οποίο ζητεί όσοι αστυνομικοί εργάζονται τα Σαββατοκύριακα να παίρνουν υποχρεωτικό ρεπό μέσα στην εβδομάδα, ώστε να μην επιβαρύνεται ο προϋπολογισμός.
Αστυνομικές πηγές ανέφεραν ότι έπειτα από έντονες διαπραγματεύσεις, χθες το μεσημέρι ο κ. Σαχινίδης υπέγραψε εντολή προκειμένου να εκταμιευθούν 7 εκατ. ευρώ για την αποζημίωση της εκτός πενθημέρου εργασίας των αστυνομικών τον ερχόμενο μήνα.
Δεν συνέβη το ίδιο για τα λεγόμενα «νυχτερινά» (απαιτούνται 2 εκατ. ευρώ), με συνέπεια να είναι ορατός ο κίνδυνος οι αστυνομικοί να μην πληρωθούν όσες νυχτερινές βάρδιες κάνουν τον Οκτώβριο.
Επίσης, άγνωστο παραμένει πώς θα αντιμετωπιστεί το θέμα, το διμήνο Νοεμβρίου - Δεκεμβρίου.
Οικονομικό στέλεχος του υπ. Προστασίας του Πολίτη μιλώντας στην «Κ» χαρακτήρισε το θέμα «διαδικαστικό» και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι οι όποιες δυσκολίες θα αντιμετωπιστούν.
Σε περίπτωση δε που τον Οκτώβριο δεν πληρωθούν τα «νυχτερινά» υποστήριξε ότι «οι αστυνομικοί θα τα πληρωθούν διπλά τον Νοέμβριο
kathimerini.gr
ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ Γ.Λ.Κ. ΓΙΑ ΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ – ΠΕΝΘΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΕΝΣΤΟΛΩΝ
ΕΝΑ ΜΠΑΧΑΛΟ ΜΑΛΟΝ ΕΙΣΤΕ
Η πέραν του πενθημέρου εργασία των ενστόλων δεν είναι υποχρεωτική . Αποκαλυπτικό των προθέσεων της κυβέρνησης είναι το παραπάνω σχετικό έγγραφο με το οποίο το Υπουργείο Οικονομικών επισημαίνει ότι η πέραν του πενθημέρου εργασία των ενστόλων δεν είναι υποχρεωτική, και η τυχόν απσχόληση αντισταθμίζεται με την παροχή ρεπό, ενώ δίνεται οδηγία...
Αποκαλυπτικό των προθέσεων της κυβέρνησης είναι το παραπάνω σχετικό έγγραφο με το οποίο το Υπουργείο Οικονομικών επισημαίνει ότι η πέραν του πενθημέρου εργασία των ενστόλων δεν είναι υποχρεωτική, και η τυχόν απσχόληση αντισταθμίζεται με την παροχή ρεπό, ενώ δίνεται οδηγία γιά την καταβολή κάθε δυνατής προσπάθειας γιά τη μείωση των σχετικών δαπανών.
Το δεύτερο κύμα της επίθεσης στο εισόδημα πλησιάζει...
ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΦΕΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Η ΕΓΓΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΑ ΑΠΕΡΓΕΙ ......ΑΝΤΕ ΚΑΛΑΑΑΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ
ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΦΕΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Η ΕΓΓΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΘΑ ΑΠΕΡΓΕΙ ......ΑΝΤΕ ΚΑΛΑΑΑΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Με σοβαρά προβλήματα στην τροφοδοσία της αγοράς και με αρκετές μεταποιητικές επιχειρήσεις να έχουν προχωρήσει σε αναστολή μέρους ή και του συνόλου της παραγωγικής τους λειτουργίας λόγω ελλείψεων σε καύσιμα και πρώτες ύλες, κορυφώθηκε ο νέος γύρος της σύγκρουσης ανάμεσα στους ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ. και την κυβέρνηση.
Η πληγή για την εθνική οικονομία είναι ανυπολόγιστη αναφέρουν οι βιομήχανοι της Βόρειας Ελλάδας, ενώ οι ιδιοκτήτες των φορτηγών δηλώνουν ανυποχώρητοι και επιμένουν ότι θα κρατήσουν τα «μπλόκα» έως ότου γίνουν δεκτά τα αιτήματά τους.
Στο στόχαστρό τους βρίσκεται ο υπουργός Μεταφορών Δημ. Ρέππας και το νομοσχέδιο που προωθεί για την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους και το οποίο μεθαύριο Τρίτη ή την Τετάρτη εισέρχεται προς ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής.
Συνδικαλιστικά στελέχη των μεταφορέων, με πρώτο τον πρόεδρο του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών Γ. Τζωρτζάτο, έκαναν λόγο για σχέδιο νόμου που «μηδενίζει την προσωπική τους περιουσία και καταστρέφει το μέλλον των οικογενειών τους». Προειδοποίησε την κυβέρνηση ότι, αν ψηφίσει τον σχετικό νόμο, «θα καταστρέψει 150.000 οικογένειες και ότι, από την επομένη της ψήφισής του, κανείς δεν θα μπορεί να αντικαταστήσει το αυτοκίνητό του», ζητώντας τη θέσπιση ικανής μεταβατικής περιόδου, όπως έγινε σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες.
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι επισημάνσεις του προέδρου της Ομοσπονδίας Επαγγελματικών Μικρών Φορτηγών Δ.Χ., Σπ. Καπετάνιου, αλλά και του προέδρου της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδος Διεθνών Μεταφορών, Απόστολου Κενανίδη. Και οι δύο επέμειναν στα τρία επίμαχα αιτήματά τους για παράταση της μεταβατικής περιόδου, για τη διατήρηση του 35% της αξίας της άδειας αλλά και τη θέσπιση αναπτυξιακών κινήτρων.
Οι ιδιοκτήτες των φορτηγών επιμένουν μεταξύ άλλων και στην εξίσωση της σύνταξής τους (πριν από την ενοποίηση των ταμείων υπάγονταν στο ΤΣΑ) με αυτήν του ΤΕΒΕ, καθώς, όπως υποστηρίζουν, έχουν καταβάλει περισσότερες εισφορές για διάστημα 35ετίας.
Ο Δημ. Ρέππας ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να δοθεί παράταση στη μεταβατική περίοδο των τριών χρόνων που προβλέπει το νομοσχέδιο κι επίσης ότι μετά την πάροδο τριετίας ούτε η αξία των νέων αδειών φορτηγών Δ.Χ. θα διατηρηθεί στο 35% της αξίας των σημερινών αδειών.
Το μόνο που άφησε ανοικτό είναι ότι η κυβέρνηση βλέπει θετικά τη δυνατότητα να θεσμοθετηθούν κίνητρα για την απόσυρση των παλαιών φορτηγών, αλλά πρόσθεσε ότι αυτό δεν εξαρτάται από το δικό του υπουργείο, αλλά κυρίως από τα υπουργεία Περιβάλλοντος και Οικονομικών.
Για τα συνταξιοδοτικά του κλάδου ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας Γ. Κουτρουμάνης δεσμεύτηκε ότι στο πρώτο νομοσχέδιο που θα έρθει στη Βουλή από το υπουργείο του θα γίνουν βελτιώσεις για επανένταξη των ιδιοκτητών σε συνταξιοδοτικές κατηγορίες ανάλογα με τις εισφορές που έχουν καταβάλει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου