Θα έρθει η μέρα που η γη θα εκλιπαρεί για τη ζωή της. Θα κλαίει με δάκρυα αίματος! Εσείς θα έχετε την ευκαιρία να την βοηθήσετε ή να την αφήσετε να πεθάνει. Όταν θα πεθάνει θα πεθάνετε και σεις. (John Hollow Horn, Oglala Lakota, 1932)

True or false ?

Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

ΟΔΗΓΗΣΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Η βιομηχανία μοτοσικλέτας, κάνει ένα γιγαντιαίο βήμα στο μέλλον με το 850 Mana . Η Aprilia ήταν πάντα μπροστά από την εποχή της, και συχνά η πρώτη που προχωρούσε σε ανάπτυξη τεχνολογιών που άλλοι κατασκευαστές προτιμούσαν να αφήνουν στα συρτάρια τους. Ποτέ στο παρελθόν όμως, το προικισμένο και πάντα ευρηματικό τμήμα R & D της Aprilia , δεν είχε τολμήσει να κατασκευάσει μία τόσο επαναστατική και πρωτοποριακή μοτοσικλέτα.

Μια κάθε άλλο παρά συνηθισμένη μοτοσικλέτα, το 850 Mana , σχεδιάστηκε για να αλλάξει τις οδηγικές συνήθειες των αναβατών, σε όλο τον κόσμο.
Και αυτό γιατί το 850 Mana , είναι στην πραγματικότητα πολλές μοτοσικλέτες σε μία, μία μοτοσικλέτα για όλες τις εποχές, σχεδιασμένη με γνώμονα την ευχρηστία, την ασφάλεια και την ευχαρίστηση της οδήγησης.
Το 850 Mana , είναι η μοτοσικλέτα που θα ήθελαν όλοι να έχουν κατασκευάσει, το πρώτο μοντέλο που μετατρέπει την τεχνολογία του αύριο, σε σημερινή πραγματικότητα.
Με το μοναδικό και ξεκάθαρα Ιταλικό του design , το 850 Mana , ξεχωρίζει ανάμεσα σε όλες τις υπόλοιπες μοτοσικλέτες. Το επαναστατικό του σύστημα μετάδοσης Sportgear , πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, κατασκευάστηκε με στόχο την αξεπέραστη οδηγική ευχαρίστηση. Έτσι με όποιο τρόπο και να οδηγείς, σε οποιεσδήποτε συνθήκες δρόμου, το 850 Mana είναι η μοτοσικλέτα που πραγματικά, θέλεις να οδηγείς.
Το 850 Mana αποτελεί ένα έργο τέχνης για την σημερινή βιομηχανία μοτοσικλέτας. Μόνο η Aprilia , με την παροιμιώδη τεχνολογική της οξυδέρκεια, θα τολμούσε να απαντήσει σε μία τόσο δυνατή πρόκληση.
Το 850 Mana της Aprilia , είναι τόσο μοναδικό, που απλά δεν μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο μοντέλο που κυκλοφορεί σήμερα.
Το Mana αγνοώντας παντελώς τον ορισμό του άγχους της οδήγησης, προσφέρει ακόμα περισσότερη ικανοποίηση και διασκέδαση κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, είτε πρόκειται για κυκλοφορία μέσα στην πόλη, είτε για σπορ οδήγηση στον ανοιχτό δρόμο.
Μπείτε σε ένα εντελώς καινούργιο κόσμο, πατώντας απλά ένα κουμπί στο τιμόνι.
Το σύστημα διαχείρισης της μετάδοσης, δίνει την δυνατότητα τριών επιλογών χαρτογράφησης “ Autodrive ”, αλλά και ενός χειροκίνητου, 7τάχυτου κιβωτίου, ώστε να είσαι απόλυτα σίγουρος ότι θα βρίσκεις πάντα, την κατάλληλη σχέση για κάθε περίσταση και για κάθε επιλογή οδήγησης.
Είτε απλά βολτάρεις στην πόλη, είτε οδηγείς γρήγορα σε ανεξερεύνητους επαρχιακούς δρόμους, το 850 Mana , δηλώνει παρόν, προσφέροντας μοναδική οδηγική απόλαυση, μέσα από την ιδανική για κάθε περίπτωση απόκριση.
Ανεξάρτητα από τις συνθήκες, και τον οδηγό (ακόμα και τον πλέον απαιτητικό), το Mana εξασφαλίζει την κορυφαία αποτελεσματικότητα στην οδήγηση, σε οδηγεί στην ανακάλυψη ενός, άγνωστου μέχρι σήμερα, δυναμικού.
Ο συμπαγής σπορτίφ και ταυτόχρονα οικολογικός V 90° του Mana , αποτελεί την καλύτερη επιλογή για τον συγκεκριμένο τύπο μετάδοσης.
Χάρη στον ηλεκτρονικό ψεκασμό και τον καταλύτη στην εξάτμιση, ο κινητήρας αυτός υπερκαλύπτει τις αυστηρές προδιαγραφές της νομοθεσίας Euro 3.
Η υποδειγματική δύναμη και ροπή, έχουν σαν αποτέλεσμα, καταπληκτικές επιδόσεις, ειδικά στην επιτάχυνση. Στην κυριολεξία δεν υπάρχει άλλο naked , που να μπορεί να συναγωνιστεί το Mana , στην τυπική διαδικασία των εκκινήσεων στα φανάρια ! Παρόλα αυτά όμως το Mana είναι τόσο απρόσμενα εύκολο, ώστε οι εκπληκτικές επιδόσεις να επιτυγχάνονται με ευκολία από τον καθένα.
Η τεχνολογία που ανέπτυξε η Aprilia για το 850 Mana , είναι πραγματικά «φιλική στο χρήστη/αναβάτη» και εύκολη στη χρήση. Η μανέτα του συμπλέκτη, δεν υπάρχει πλέον, και τη θέση της έχει πάρει ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου, που αφήνει τον οδηγό εντελώς ελεύθερο να χαλαρώσει και να απολαύσει την οδήγηση. Το σειριακό κιβώτιο μπορεί να λειτουργήσει είτε από ένα διακόπτη στο τιμόνι , είτε από τον κλασικό λεβιέ στο πόδι.
Όπως και σε όλες τις Aprilia , ο προσεκτικός σχεδιασμός του πλαισίου, εγγυάται κορυφαία συμπεριφορά και κράτημα στο δρόμο. Το χωροδικτύωμα του πλαισίου του 850 Mana , η απίστευτη στιβαρότητα και στρεπτική ακαμψία, καθώς το μονό αλουμινένιο ψαλίδι και η εξελιγμένη πίσω ανάρτηση, εξασφαλίζουν επίπεδα κρατήματος, που θα ικανοποιήσουν ακόμα και τον πιο απαιτητικό οδηγό αγώνων. Τα κορυφαίας ποιότητας φρένα, συμβάλουν στην ενεργητική ασφάλεια, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη μικρότερη δυνατή απόσταση ακινητοποίησης.
Τα παρακάτω είναι ορισμένα από τα χαρακτηριστικά, που κάνουν το 850 Mana μοναδικό:
· κινητήρας V 90° twin , με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, προδιαγραφών Euro 3.
· μετάδοση Sportgear : ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σειριακό κιβώτιο, με δύο επιλογές αλλαγής ταχυτήτων : 7τάχυτο χειροκίνητο ή αυτόματο Autodrive με 3 επιλογές χαρτογράφησης : Touring , Sport , and Rain · Αποθηκευτικός χώρος με προστατευτική επένδυση, ικανός για αποθήκευση ενός full - face κράνους, θέση για κινητό, εργαλειοθήκη, και παροχή ρεύματος 12 V .
· Ρεζερβουάρ κάτω από το κάθισμα
· Φρένα με ακτινωτές δαγκάνες
· μπροστινό πιρούνι 43 mm , τύπου upside down
· πλευρικό πίσω αμορτισέρ monoshock με ρύθμιση προφόρτισης και rebound .
· Χαλύβδινο χωροδικτύωμα πλαισίου, με μονόμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι
· Ανάφλεξη με διπλά μπουζί ( Twin spark )
· Ηλεκτρονικός ψεκασμός με μονό σώμα πεταλούδας
DESIGN Η Aprilia ήταν ανέκαθεν θιασώτης του χρηστικού σχεδιασμού, στο 850 Mana όμως, κατασκευάζοντας ένα « naked », τόσο εύχρηστο όσο κανένα άλλο, η έκφραση μέσα από το σχεδιασμό, έφτασε στο μέγιστο δυνατό επίπεδο.
Με το μοναδικό και αλάνθαστο Ιταλικό του στυλ, το 850 Mana συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο, την κομψότητα με την πρακτικότητα.
Όπως και όλες τις υπόλοιπες naked Aprilia , τα τεχνολογικά υπερσύγχρονα εξαρτήματα του Mana , παίζουν καθοριστικό ρόλο στο συνολικό design .
Ο κινητήρας , το ρεζερβουάρ, το φίλτρο αέρα, το πλαίσιο, και το σύστημα εξαγωγής, ενισχύουν τον χαρακτήρα του 850 Mana , δημιουργώντας μια ξεχωριστή προσωπικότητα που διακρίνεται αμέσως από το πλήθος.
Η εμφάνιση του 850 Mana , είναι αποτέλεσμα, τολμηρών και πρωτοποριακών σχεδιαστικών επιλογών. Το ρεζερβουάρ των 16 λίτρων, βρίσκεται κάτω από τη σέλλα, χαμηλότερα από το συνηθισμένο, ώστε να επιτυγχάνεται τόσο η καλύτερη κατανομή του βάρους, όσο και το χαμήλωμα του κέντρου βάρους. Αντίθετα, η «παραδοσιακή» θέση του ρεζερβουάρ, καταλαμβάνεται από έναν αποθηκευτικό χώρο σε ζωηρά χρώματα, με επίστρωση από αντιολισθητικό/προστατευτικό υλικό, αρκετά μεγάλο ώστε να χωρά ένα full face κράνος. Ο χώρος περιλαμβάνει θέση για κινητό τηλέφωνο και παροχή ρεύματος 12 V . Τα έγγραφα της μηχανής και μία εργαλειοθήκη, βρίσκουν και αυτά τη θέση τους μέσα στο συγκεκριμένο χώρο, αφήνοντας έτσι ελεύθερη την πρόσβαση στην μπαταρία και την ασφαλειοθήκη.
Το 850 Mana , είναι η πρώτη μοτοσικλέτα που παρέχει τη δυνατότητα, ενσωματωμένου αποθηκευτικού χώρου για το κράνος, μοναδικό και πρακτικό συνάμα πλεονέκτημα, ειδικά για τις μικρές μετακινήσεις στην πόλη και τα μικρά ταξίδια. Το άνοιγμα του αποθηκευτικού χώρου, γίνεται με ηλεκτρικό διακόπτη από το τιμόνι. Το άνοιγμα του καλύμματος ελέγχεται από υδροπνευματικό αμορτισέρ, ώστε να αποτρέπεται, τυχαίο άνοιγμά του όταν η μοτοσικλέτα βρίσκεται σε κίνηση. Μοχλός κάτω από τη θέση του συνοδηγού ανοίγει το κάλυμμα χειροκίνητα, σε περίπτωση πεσμένης μπαταρίας.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣΗ Aprilia ακολούθησε το δρόμο που χάραξε με την SL 750 Shiver , κατασκευάζοντας τον κινητήρα του 850 Mana , αποκλειστικά στις δικές της εγκαταστάσεις.
Δεν υπάρχει απολύτως καμία αμφιβολία ότι ο κινητήρας του 850 Mana , ανοίγει νέους ορίζοντες στον κόσμο της μοτοσικλέτας.
Ηλεκτρονικός ψεκασμός, και «τόνοι» ροπής, είναι χαρακτηριστικά της τυπικής 2κίλυνδρης κατασκευής, συνδυαζόμενα όμως με το επαναστατικό σύστημα μετάδοσης, που αντικαθιστά εντελώς το συμβατικό μηχανικό κιβώτιο, φέρνουν μια εντελώς καινούργια εμπειρία στην οδήγηση της μοτοσικλέτας, ακόμα και σε ρυθμούς έως και αγωνιστικούς.
Για την εξέλιξη αυτού του εκπληκτικού κινητήρα η Aprilia , στηρίχτηκε στην εμπειρία των καλύτερων σχεδιαστών στον κόσμο, αλλά και στην ικανότητα των ανθρώπων που στελεχώνουν το δικό της τμήμα R & D .
850 Mana : το μέλλον του κιβωτίου ταχυτήτων
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο στον κινητήρα του Mana , είναι, αναμφισβήτητα, το πρωτεύον σύστημα μετάδοσης, το οποίο είναι βασισμένο σε ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σειριακό κιβώτιο, που δίνει στον οδηγό, διαφορετικές επιλογές χειρισμού και ελέγχου.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο εναλλακτικών :
- σειριακή λειτουργία: Ο οδηγός αποφασίζει εκείνος πότε θα αλλάξει ταχύτητα, είτε χρησιμοποιώντας τον κλασικό μοχλό αλλαγής στο πόδι, είτε ένα διακόπτη στο τιμόνι. Ένας σερβο-μηχανισμός, μετακινεί την κυρίως τροχαλία, αλλάζοντας τις επτά σχέσεις, με απίστευτα γρήγορο ρυθμό.
Στη φάση της επιβράδυνσης, εάν ο οδηγός ξεχάσει να κατεβάσει ταχύτητα χειροκίνητα, παρεμβαίνει η μονάδα ελέγχου του συστήματος, κατεβάζοντας αυτόματα, έτσι ώστε να μην αφήσει τον κινητήρα «κρεμασμένο» από δύναμη, προσθέτοντας με αυτό τον τρόπο, μία ακόμα παράμετρο στην διατήρηση του υψηλού επιπέδου της ενεργητικής ασφάλειας.
- Πλήρως αυτόματη λειτουργία ( Autodrive ): εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα αναλαμβάνουν πλήρως τον έλεγχο, και το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων ( CVT ), ρυθμίζει τη λειτουργία του κινητήρα στην βέλτιστη ροπή του, επιτυγχάνοντας την καλύτερη επιτάχυνση.
Η μετάδοση τύπου Sportgear , διαθέτει 3 επιλογές στην χαρτογράφησή της:
Touring : για μικρότερη κατανάλωση και μέγιστη ευχρηστία,
Sport : για κορυφαίες επιδόσεις, και «καταιγιστική» επιτάχυνση,
Rain : για οδήγηση σε βρεγμένο ή ολισθηρό οδόστρωμα.
- Ημι-αυτόματη ( Semi - Autodrive ) επιλογή: επιτρέπει στον οδηγό μόνο τα κατεβάσματα. Λειτουργία ιδιαίτερα χρήσιμη στα προσπεράσματα, ανεβάζοντας τις στροφές του κινητήρα στην μέγιστη ροπή, ή στην υποβοήθηση του φρεναρίσματος με τον κινητήρα σε απότομες καταβάσεις.
Το πέρασμα από τη λειτουργία Autodrive σε σειριακή και το ανάποδο, μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή ανεξάρτητα με τις συνθήκες. Ο έλεγχος από το διακόπτη του τιμονιού μπορεί επίσης και να απενεργοποιηθεί από τον πίνακα οργάνων.
Το επαναστατικό αυτό σύστημα μετάδοσης της Aprilia 850 Mana , σε καμία περίπτωση, δεν μειώνει, την χαρά της οδήγησης. Αντίθετα, προσφέρει τη συγκίνηση από τον καταιγιστικό ρυθμό των αλλαγών, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τις επιδόσεις του κινητήρα κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, σε ανοιχτό δρόμο. Αρκεί ένα κλικ, για να περάσεις από τη μία λειτουργία στην άλλη, από χαλαρή βόλτα σε αγωνιστική οδήγηση. Με κινητήρα και μετάδοση σαν τα παραπάνω, οι δυνατότητες της μοτοσικλέτας σας, δεν ήταν ποτέ τόσο μεγάλες
Η τοποθέτηση του V 90°, με την ιπποδύναμη και ροπή που αποδίδει, αποτέλεσε την καλύτερη επιλογή, για τον συγκεκριμένο τύπο μετάδοσης.
Ο κινητήρας αποδίδει 76 ίππους στο στρόφαλο, με τη ροπή να ξεπερνά τα
7 kgm (στις 5,000 σαλ.).
Αξιοσημείωτο είναι ότι το διάγραμμα της ροπής, αναπαριστά σχεδόν ευθεία γραμμή, γεγονός που σημαίνει ότι υπάρχει πάντα διαθέσιμη δύναμη, ακόμα και από τις στροφές του ρελαντί.
Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά, αποτελούν αυταπόδεικτα στοιχεία της υπεροχής της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας στον τομέα των επιδόσεων, καθιστώντας την - κυρίως λόγω της επιτάχυνσής της - ηγέτη μεταξύ των υπολοίπων nakeds με τον ίδιο κυβισμό.
Οι τέσσερεις βαλβίδες στον κύλινδρο οδηγούνται από μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο με καδένα, λύση που προτιμήθηκε γιατί συνδυάζει την ευκολία συντήρησης με τις αποτελεσματικές επιδόσεις. Όπως είναι πλέον παράδοση στους κινητήρες των μεγάλων μοντέλων της Aprilia , η λίπανση γίνεται μέσω ξηρού κάρτερ, με ξεχωριστό δοχείο λαδιού ενσωματωμένο στον κινητήρα, ώστε να επιτυγχάνεται μείωση του συνολικού βάρους. Η αποτελεσματική αναπνοή του κινητήρα επιτυγχάνεται μέσω ενός μεγάλου φίλτρου αέρα, και αντίστοιχου μεγέθους, συστήματος εξαγωγής.
Το εξελιγμένο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης, περιλαμβάνει τελευταίας γενιάς ηλεκτρονικό ψεκασμό της Weber Marelli , 38 mm μονό σώμα πεταλούδων, και ανάφλεξη με διπλά μπουζί ( twin spark ).
Ο συνδυασμός των δύο παραπάνω τεχνολογικών λύσεων, εγγυάται την άριστη καύση του μίγματος σε όλες τις ταχύτητες, τη μέγιστη θερμοδυναμική απόδοση, και τελικά, τις κορυφαίες επιδόσεις, με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.
Ο κινητήρας υψηλών επιδόσεων του Mana , είναι και ιδιαίτερα φιλικός με το περιβάλλον.
Η εξαγωγή από ανοξείδωτο χάλυβα περιλαμβάνει καταλυτικό μετατροπέα με αισθητήρα λ , υπερκαλύπτοντας και τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 3.
ΠΛΑΙΣΙΟ
Το κράτημα της Aprilia 850 Mana , δεν είναι μόνο απόρροια του επαναστατικού κινητήρα, αλλά και του εξελιγμένου πλαισίου επίσης.
Όπως και σε όλες τις μεγάλες Aprilia , έτσι και στο 850 Mana , η εξέλιξη του πλαισίου, πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την εξέλιξη του κινητήρα, ώστε να διασφαλιστεί η αρμονική συνεργασία των δύο στο δρόμο, κάτι που ανέκαθεν εξάλλου, χαρακτήριζε όλες τις μοτοσικλέτες της Aprilia .
Το στιβαρό ατσάλινο χωροδικτύωμα του πλαισίου, οριοθετεί νέα δεδομένα στην κατηγορία του, εξασφαλίζοντας, με τη βοήθεια του πρωτοποριακού κινητήρα, την κορυφή στον τομέα του κρατήματος. Το μονό αλουμινένιο πίσω ψαλίδι στηρίζεται σε αμορτισέρ monoshock, με κλίση ώστε να αφήνει ελεύθερο χώρο στο σωλήνα της εξάτμισης πίσω από τον κινητήρα, και να κάνει την μοτοσικλέτα περισσότερο “ compact ” απο πλευράς διαστάσεων.
Το 850 Mana , έχει μεταξόνιο που φτάνει μόλις τα 1,463 mm , εξαιρετικά κοντό για « naked », ακόμα για και σπορ, μοτοσικλέτα.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Σε κάθε μοντέλο Aprilia , η υπεροχή του πλαισίου, μεγιστοποιείται από το ιδανικό στήσιμο των αναρτήσεων. Εξαίρεση βέβαια δεν θα μπορούσε να αποτελέσει και το 850 Mana , σε ότι αφορά την μηδενική ανοχή σε συμβιβασμούς.
Το μπροστινό πιρούνι τύπου upside down , με 43 mm διαδρομή, λειτουργεί άψογα, διαθέτοντας το κατάλληλο setup , για εκπληκτικές επιδόσεις ακόμα και σε αγωνιστικούς ρυθμούς οδήγησης.
Τα 120 mm της διαδρομής του μπροστινού τροχού, επιτρέπει στον οδηγό να αντιμετωπίσει κάθε είδους επιφάνεια οδοστρώματος.
Στην πίσω ανάρτηση, το monoshock λειτουργεί σε απευθείας σύνδεση με το ψαλίδι, χωρίς τη μεσολάβηση ενδιάμεσων συνδέσμων, και έχει τη δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης, καθώς και του υδραυλικού rebound. Η διαδρομή του πίσω τροχού είναι 125 mm.
ΦΡΕΝΑΕντυπωσιακή δύναμη στο φρενάρισμα, στην τελειότερη τεχνολογία φρένων που συναντά κανείς σε μοτοσικλέτα σήμερα. Εξελιγμένο αποκλειστικά από την Aprilia , το σύστημα πέδησης, με ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες, αποτελεί ένα έργο τέχνης στη βιομηχανία μοτοσικλετών σήμερα, και εξασφαλίζει αξεπέραστο επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Οι μπροστινοί δίσκοι με 320 mm διάμετρο, όπως σε όλες τις μεγάλες Aprilia , συμπληρώνονται από τον μονό δίσκο των 260 mm πίσω.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚινητήραςAprilia 2κίλυνδρος,4χρονος V 90° τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα. Υδρόψυκτος. Μονός εκκεντροφόρος επικεφαλής, με αλυσίδα, 4 βαλβίδες στον κύλινδρο.
Τύπος καυσίμου
Αμόλυβδη βενζίνη
Διάμετρος x διαδρομή88 x 69 mm
Κυβισμός
839.3 cc
Σχέση συμπίεσης
10:1
Μέγιστη ισχύς στο στρόφαλο
56 kW (76.1 HP ) στις 8,000 σαλ.
Μέγιστη ροπή στο στρόφαλο
7.45 kgm (73 Nm ) στις 5,000 σαλ.
ΤροφοδοσίαΟλοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης κινητήρα. Ηλεκτρονικός ψεκασμός της Weber Marelli , με μονό σώμα πεταλούδας 38 mm
Ανάφλεξη
Ηλεκτρονική ψηφιακή, με διπλό μπουζί στον κάθε κύλινδρο, ενσωματωμένη στο σύστημα ψεκασμού.
Μίζα
Ηλεκτρική
Εξαγωγή
Διάταξη 2 σε 1, από 100% ανοξείδωτο χάλυβα, με τριοδικό καταλύτη και αισθητήρα λ
Δυναμό
450 W στις 6000 σαλ .
ΛίπανσηΞηρό κάρτερ με ξεχωριστό δοχείο λαδιού.
Κιβώτιο ταχυτήτωνΣειριακό με χειροκίνητη ή αυτόματη λειτουργία, με επιλογή από τον οδηγό.
7 σχέσεις στην χειροκίνητη λειτουργία.
3 προγράμματα χαρτογράφησης ( Touring , Sport , Rain ) στην αυτόματη λειτουργία.
Αλλαγή ταχύτητας από λεβιέ στο πόδι ή διακόπτη στο τιμόνι.
Η αλλαγή από αυτόματη σε χειροκίνητη λειτουργία, μπορεί να γίνει από τον οδηγό σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή.
Συμπλέκτης
Αυτόματος
Πρωτογενής μετάδοση
Ιμάντας
Τελική μετάδοση
Καδένα
ΠλαίσιοΧωροδικτύωμα από χάλυβα υψηλής αντοχής.
Εμπρός ανάρτηση
Πιρούνι 43 mm τύπου upside - down . Διαδρομή τροχού: 120 mm .
Πίσω ανάρτηση
Μονόμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι
Υδραυλικό αμορτισέρ, με ρύθμιση προφόρτισης και rebound . Διαδρομή τροχού : 125 mm
Φρένα
Εμπρός: Διπλοί ατσάλινοι αιωρούμενοι δίσκοι (Φ 320 mm ), με ακτινικές 4πίστονες δαγκάνες.
Πίσω: Απλός ατσάλινος δίσκος (Φ 260 mm ), με δαγκάνα μονού εμβόλου
Τροχοί
Ζάντες αλουμινίου
Εμπρός: 3.50 x 17"
Πίσω: 6.00 x 17"
Ελαστικά
Radial χωρίς αεροθαλάμους.
Εμπρός : 120/70 ZR 17
Πίσω : 180/55 ZR 17
Διαστάσεις
Ολικό μήκος: 800 mm (στο τιμόνι)
Ολικό ύψος : 1130 mm
Ύψος σέλλας: 800 mm
Μεταξόνιο: 1463 mm
Απόσταση ίχνους τροχών: 103 mm
Γωνία άξονα τιμονιού: 24°
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
16 λίτρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου